Aquest blog neix amb la intenció d'explicar i mostrar les nostres aventures per Austràlia.

diumenge, 31 de gener del 2010

Melbourne+Great Ocean Road+Grampians Parc

Dimarts 26/01 després de passar 4 dies a Melbourne, visitar St Kilda (la platja), obrir un compte australià a Can Nab amb 0$, comprar un mòbil, anar al consulat espanyol per arreglar el visat de la Queli, fer cua a Immigració, visitar la infermera Hannan a l'altra punta de la city per la Pola, trobar-nos amb l'Ingmar, q no és en Bergman :), i els seus amics belgues; decidim llogar un cotxe (d'aquests q tenen el volant a la dreta) i fotre el camp de la city!



Primer repte doncs: sortir de la ciutat conduïnt per l'esquerre amb molt de trànsit, tramvies, pedestrians, que no pederastes, biciclistes, molts semàfors, gossos tenyits de colors estranys i cruïlles que encara ara no entenem.....! Però sí! " ... ens ha costat Déu i ajuda arribar fins aquí..." Ho vam acoseguir!!! ens dirigim doncs cap a la Great Ocean Road (GOR), que és una carretera q recorre tota la costa oest de l'estat de Victoria, amb unes vistes espectaculars.
Fem parada a Apollo Bay on nem a petar al Surfside Beach Backpacker, molt curiós, amb una mestressa ben llufada... Per casualitat ens trobem amb l'Equip Bergman, mira que és gran Austràlia...



L'endemà continuem per la GOR i ens parem a Maist Rest, un parc natural.. (molt bonic) I de camí a Cape Otway, ens flipem en veure els nostres primers Koales i deixem anar deu mil:"Que bonic , que bonic...", kamacu, k guai, com mola...!





I després d'una llarga sessió fotogràfica, seguim la road cap als 12 apòstols, el punt estrella de la ruta, i amb raó!!! Quines vistes!!!



Anem seguint fins a Warrnambool, un fantàstic poblet de costa on hi estem dues nits: gent molt enrotllada, excursió amb bicis, quin xou, Tower Hill, platgeta, parcs i molts de riures al porxo del backpacker (Ah!...quina pudor de tigre a l'habitació, erem 16 dormint, no es podia respirar, ecus).
Ens desviem cap als Grampians, parc nacional, en el que passem una nit especial al Tim's Place (Tim= hey Shilas, hahahaha), rodejades de Kangaroos i una lluna plena espectacular i molt més brillant a la que estem acostumades.




Dissabte tornem cap a Melbourne, i agafem el vol cap a Christchurch (New Zealand).

To be continued...























22 comentaris:

  1. Ara sí, ara ja és oficial: em foteu una enveja de tres parells de collons! Quines vistes, quin viatge, quines platges, jodeeeeeeeeeerrrrr

    Els Koales em recorden al Bernat, pesen 10 kilos i s'enganxen com paparres. A disfrutar guapíssimes!!!

    ResponElimina
  2. OOOOOOHHHHHH !!!! "Deu meu aixo es meravellos" ;)
    Que megaenvidia, ahora mismo estoy buscando un billete last cost de 1 €, para ir hacia allí jejeje.
    Que raro es veros con sandalias de verano mientras aquí estamos a 0º (ayer Sant Celoni quedo cubierto de una capa blanca de fina piedra)
    Hacéis todas muy buena cara, seguir así !!!
    Carpe diem !!!

    Catalunya 09:34 h.

    ResponElimina
  3. Oh la la!!! c'est magnifique!!!!!
    nous sommes trés contentes de votre...sdf dskñfakdsd vale ja, un rato de francès vale, pero amb un dia ja tenim el cap com un bombo. Esteve i Laia ja s'ho han llegit tot, que divertit! però crec que hi ha coses que les pillem a la meitat... Bergman?? Shilas?! en fi, això ho haureu d'especificar o fer un diccionari a part pels incultes de l'altre banda del mon!

    petons a totes guapes!!!!

    ResponElimina
  4. Cabronetes! jo estic a -20ºC! ja us pintaràn bastos!!!! juasjuasjuas (brometa, espero que cada dia sigui inoblidable!)

    ResponElimina
  5. oooooh mare meva,no tinc paraules quins paisatges neeenes i quines ties bones que surten a totes les fotos! ah, que sou vosaltres?! jeje
    féu el favor de fer unes fotos en condicions q el paisatge s'ho val...
    apa, a disfrutar!!
    petonets canguretes catalanetes

    ResponElimina
  6. Hola chicas, me alegro mucho de tener news de vosotras, bueno de Paula ya que la conozco a ella. Qué os vaya bien y hasta pronto... Pauli, haz las fotos de los Kiwis, de esos de color naranja... Y gracias por la foto que nos enviaste. Edu todavía está esperando tu pizza y tus biquinis, ha, ha, ha... Un beso!! Tu polaca.

    ResponElimina
  7. Ho haveu vist????
    El colega de la foto va amb els pantalons estripadissims! Que li heu fet pobret???
    ;-)

    ResponElimina
  8. Quina iluuuuu fan els vostres comments!!! Firmeu que sino no sabem qui sou!!! Qui ets "Ho haveu vist????" Som unes cracks de la informatica!!! 3 hores per penjar cosetes...jejejejeje... Jenny

    ResponElimina
  9. Neneeeeesss quina bona cara que feu...sembla que els aires australians us proven...doncs no m'estranya, amb la caloreta i amb aquests indrets tant boniquets...disfruteu molt!!!! la Marieta us envia un petonàs ben fort...

    ResponElimina
  10. Eo Guapes!!

    Quina enveja, que guapo!! Disfruteu-ho a Tope!!

    i PENGEU MES FOTOS!!

    MOS Ptons!!!

    ResponElimina
  11. Queremos más detalles y más comentarios!!! Pauli, todavía no tengo mi yate, pero me falta poco para coger el avión y fruuuuu.... a New Zeland!!! Vaig molt atavalada de feina!! Ah... una coseta... estoy enamorada de Camboya. Os pasaré mis fotos de viajera al mail de Paulinxis. Un petó.

    ResponElimina
  12. oooooooooohhhh Txellooo has estrenat la "You belive that you will" !!!!!

    Ja em va semblar a mi que entre somnis babejava entre surfistes!!!!

    muaaaaaaa

    ResponElimina
  13. displis, guapis, aquí fot un fred que pela! Em foten mal les cames de tenir els pèls de punta. I vosaltres em direu: doncs depila't guarra! Doncs vale, em depilaré!

    En Gus segueix pensant en la frase "Carmen de Mairena in Australia" que ha d'enviar-vos. Jo en tinc una al cap, sé que no es el mateix però buenu, aquí va:

    "Aquí surfista aquí!!! no tengas miedo que esto que ves no es un tiburón!!!"

    petons!

    ResponElimina
  14. Oh my God!! quina passada!!! M'encanta la platja dels 12 kangaroos! jeje
    M'encantaria estar aquí amb vosaltres però per sort ja hi és la meva motxil·la...carinyo disfruta-ho com si tu fossis jo o jo tu! T'estimo diga-li a aquestes cata-australianes que tb les estimo i que disfrutin moooolt!
    Guapes!
    La

    ResponElimina
  15. ostia Bela estàs com un llum de carburu!!!
    jaajjaja

    ResponElimina
  16. Categoriaaaaaaaa!!! Nenes quines fotos pedaçu guarres, per cert és veritat que els koales van colocats d'eucaliptus ?? Segueixo pensant el la frase Mairenera per seduir instantaniament tant als surfistes esculturals i bronzejats com als aborigens tita de carbassa, en anglès vallesà, " My poderio is in my ... metio "
    Disfruteu moltíssim una abraçada forta forta forta

    ResponElimina
  17. puteeees!!!! que això està molt caducat!!!! feu el favor, si us conecteu al Feisbuc també podeu explicar alguna coseta per aquí no??? aixxxx

    ResponElimina
  18. Hola Judith, soc la Meritxell, ja veig que us va molt bé, per que enganyar-nos "SUPER BÉ"com diu la Gal"la.
    Realment mirant aquest blog, jo també m'hi veig, fins i tot fent surf, pero estem a Lliçà d'Amunt apunt de dinar carn a la brassa.
    PETONETS PER TOTHOMMMMMMMMMMMMM

    ResponElimina
  19. Joder jo tb vull..encara crec us falta un home...be mig home...:) petonets paula i a les demés.edu

    ResponElimina
  20. Eo eoooooo!!! Com va tot???? els vostres follouers estem amb ansietat per saber més!!!

    ResponElimina
  21. eiiii.....moltissimes gracies a tots!!d'aqui a molt poquet noticies fresques desde New Zealand, que aixo es xulissim!!!!
    Molts petons per tots i totes!

    ResponElimina
  22. M'he quedat meravellat amb la fotografia d'Austràlia, de debò, em venen moltes ganes d'anar-hi. Sento una gran admiració per totes vosaltres, valentes exploradores!!! Us felicito pel blogspot, es molt divertit, n'ho he passat molt bé.
    Xavi

    ResponElimina